Att alltid extrajobba.

Badhuset, något jag längtar till.
Lovvecka=Jobbvecka på extrajobb nummer 2. Love it.
 
Hade en dröm härom veckan. 
Jag skulle fara och bada med några kompisar men när vi skulle köpa dricka så fanns det ingen i kassan. Då tyckte kompisarna att vi skulle trycka in varorna i kassan själv. Och så fort vi ställt oss bakom kassan kom såklart en massa människor som också skulle köpa så jag var tvungen att ta betalt av dom också.
Tillslut blev det en never ending våg av människor och mina kompisar tyckte jag kunde stå där resten av dagen.
-"Men vi skulle ju bada?"
-"Jamen Ronja, jobb går alltid före"
 
Tillslut blev alla döva så jag var tvungen att teckna allting.
 
Undra vad den drömmen vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0