Strong is the new skinny

 
Så här ligger jag i min ensamhet när Johannes har farit på turné till MIN hemstad och träffar MIN familj. Orättvist. Jag har iallafall tränat idag efter jobbet och även om jag inte var så mycket POWER som jag var senast så gick det ganska bra.
 
Blir mer och mer inne i träning. Började om för typ en månad sen och känns redan som jag har mycket fastare och starkare lår och rumpa, kanske psykologiskt men jag vet att jag ser bra ut i mina nya jeans. Man måste bara få tummen ur och fara till gymmet.
Nu ska jag fira med en liten liten skål chips (är ju lill-lörda) för det är anledningen till att man tränar. Plus att man får äta chips när ingen ser på.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och vi har fått träffa DIN Johannes ;) Du hade rätt..Ljuset, musiken, teatern ja allt var så himla bra. Och du skulle ha serr tolkarna. Och så fick vi vara med om något som INTE var inrepat men SÅ överraskande och så kul när vi äntligen förståd att de inte hörde till teatern. Men de får Johannes berätta om :) OM han hann va me' ;) Längtar efter Dej<3 Skulle vara så himla kul om Ni kunde komma nästa helg, julpynta och göra massor med julgodis men Johannes trodde att du jobba :(

2012-11-28 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0