Stockholm och maskerad

2006, utklädd inför musikal.
Imorgon flyger jag, Johannes och hans kusin Therese till Hufvudstaden (läs Stockholm/noll-åtta-träske). Helgen ska spenderas med Johannes familj och på lördagen ska vi på Johannes storasysters födelsedagsfest.
 
Festen är en maskerad med temat "IST". Alltså ska man klä ut sig till något som innefattar de tre bokstäverna i-s-t i följd.
 
Exempel.
Terrorist, ateist, ligist, isterband mm.
 
Jag förväntar mig att se en massa kluriga variationer (speciellt då alla i Johannes familj är superkreativa)
Vad vi till slut klädde ut oss till får ni se efter helgen ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer Sandström - New Zealand

Åh maskerad är så kul, jag gissar att du såg vår smurf-arme på min blogg ;)
Och ja du har rätt, ibland tar nog hjärtekrossanden lång tid, ibland kortare. Det får helt enkelt ta den tid det tar. Och precis, hela sitt hjärta får man nog aldrig ge bort; man får aldrig glömma sig själv, en viktig lärdom! :)

2012-11-02 @ 00:04:50
URL: http://jennifersandstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0