Party-höjjare top 3

Ni vet när man äntligen får chansen att queue en låt när man är på fest? Och man funderar länge och väl på vilken låt som drar igång folket och när man sedan queueat den så får man panikångest för att alla kommer hata den. Oftast väljer jag ofta någon reagge-låt men det är oftast en chansning.
 
Här har ni top 3 låtar som jag brukar sätta på som oftast får festen till en ny nivå! Oftast är det enda som behövs en jävligt tung bas men då passar dessa låtar extra bra!
 
Plats 3:  Informer - Snow
Klassiker!
 
Alternativ plats nummer 3: General Knas - 12/12 eller vilken Kapten röd låt som helst.
 
 
Plats 2: Skrillex feat. Damian "Jr Gong" Marley - Make it bun dem
 Kan floppa om ingen gillar dubstep men basen gör oftast grejjen oavsett.
 
Plats 1: Drängarna - Om du vill bli min fru
Jag vet! Helt sjukt men den låt som jag någonsin har varit med om hade störst framgång på festen var den här klassikern, hahahaha, alla hoppade upp och började dansa armkrok, LOVE IT!
 

Kommentarer
Postat av: halvbonden

Informer får jag lite nostalgikänsla när jag hör, men sen var det några där som jag inte har hört. Får lyssna på dem sedan när mitt internet tar fart igen (har blivit neddraget för att jag surfat utöver datamängden).

2012-11-08 @ 15:33:06
URL: http://halvbonden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0