Fredagsmus eller maxi-mamma?

 
J
Som ni ser fotar jag med Johannes systemkamera nu, så förhoppningsvis blir det lite bättre bilder framöver, när jag lyckats lära mig alla inställningar.
Jahapp... Har nyss kommit hem från en två-timmars handling på ICA. På en fredagkväll. Japp...
 
Hur fan blev jag en ica-maxi-mamma??? Jag tog den stora vagnen, sprang runt med ett knippe rabattkuponger i munnen och till råga på allt var jag nyduschad (=osminkad) samt hade satt upp håret i flätor. FLÄTOR! Jag upprepar hur fan gick det här till??
 
Mötte jämnåriga som var makeade till tänderna i discoklänningarna, i full fart med att köpa groggvirke och här kommer jag. Småbarnsmamma 22 år utan barn och håret i flätor med en kundvagn storlek mindre villa. Och handlar lax på extrapris. Men men jag fick iallafall en massa handling gjort, 6 påsar blev det men då tog ju chipsen upp ganska mycket plats. Jag menar... Jag köpte inget gott alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0