Början av det bästa och värsta jag gjort



2a maj. För exakt ett år sedan började jag en resa idag.
Jag hade haft ett uruselt dygn vandrades runt i Stockholm och sovit på diverse hamburgerrestauranger tillsammans med uteliggarna i väntan på nästa flyg. Vi slutade tillslut i en sluss till apoteket där vi gömde oss i ett hörn så vi inte skulle synas för övervakningskamerorna. 
Morgonen var ljus och värmen jävligt välkommen. Vi åkte plan igen. Och hamnade i Spanien. Vi fick en första ledig dag och jag och Anette utforkade omgivningarna. Gick till stranden i mörkret.

Dagen efter skulle lektionerna börja och inom en vecka skulle jag ha gått på kol. Men det visste jag ju inte då.
Jag var nog berusad av staden och värmen. Ännu en månad senare skulle jag ha varit på mitt livs äventyr men inte komma ihåg det utan istället få en klump i magen när jag tänkte "när jag var i Spanien". Och två månader senare skulle jag ligga i ett mörkt rum söderöver i Sverige, och säga jag älskar dig för första gången och det skulle kännas så jävla rätt.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Intressant läsning!

2012-05-07 @ 00:37:23
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0