Jag har köpt en feminine silhouette stripes slim jeans smooth loose silky dresses party glamour bag!

Igår var jag en sista sväng på stan. Har ju haft shopping-stråk i 3 dar och det enda jag lyckats komma hem med var en tröjja. Och jag behöver kläder. Så igår som sagt gick jag bara på stan för att köpa lite saker på Gina tricot. Som en ny bikini! (samt ett par jeans av samma sort som jag haft tidigare, förlåt Jenny! Ska dock köpa höga jeans på JC om jag hittar några fina.)

Älskar den här rosa, koralliga färgen som är inne nu! Sen hatar jag att alla bikinitrosor är så jävla låga. Dom passar bra runt om, men täcker ju knappt halva stjärten och drar man upp den där bak visar man saker där fram. Är det bara jag som har det problemet? Då får man gå upp i strl och sedan sy in för att dom blir för stor runt om.


Förresten en rolig sak som min käre bror sa för något år sedan när jag beställt kläder från Gina tricot:
Crille: Ronja, det har kommit ett paket till dig!
Ronja: Va, hare? Vad är det för något?
Crille: Det är en feminine silhouette stripes slim jeans smooth loose silky dresses party glamour bag!

Det visade sig att han läste på plasten runt paketet, ni vet, en helt vanlig Gina tricot-påse där det står en massa saker, haha! Jag tänkte "vad fan har jag köpt nu??"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså den killen ;) Crille alltså :D

2012-05-08 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0