Gå-omande och svarkommentarer.

Svar till Mamma om siestafetvialen: Det är precis dit jag vill! Har t.o.m en tidningssida som jag slitit ut på kylskåpet Men det blir så stressigt och allt så det blir nog inte av, men för er som har awesome musiksmak, som jag, kolla in siestafestivalen.se. Kommer bla. Kapten röd, syster sol, lars winnerbäck, maskinen, familjen, den svenska björnstammen, timbuktu och damn.

Svar till Anonym om hur många läsare jag har: Inte särskilt många eftersom enda sättet att hitta till min blogg är via mina videos på youtube eller via kommentarer på andras bloggar.

Förövrigt har jag varit som en riktig människa idag, jobbat som alla andra. Känns så himla skönt i kroppen. Sedan kom jag hem och Johannes har både planterat om lite växter jag lämnat döendes på golvet eftersom jag tappat orken och satt upp en hylla i köket.
Han har jobbat över 14 dagar i sträck, 9-20.00 varje dag, och idag som var första gången han hade lite slappare schema, så vi kanske skulle hinna umgås men så blev det jag som fick jobba :P Vårt eviga gå-om-varandra.




Mitt kaos


Kommentarer
Postat av: Mamma

Meen Ronja! Sådär kan man inte lämna de´! Nu är Johannes värd en smarrig ute middag..Å du bjuder ;)

2012-05-14 @ 20:59:23
Postat av: Sara - mamma i juni

Sv: Jag är absolut inte arg. Förstod bara inte innebörden i din kommentar. Jag skrev ett inlägg om att det finns människor som skiter totalt i en och min rubrik ''Det man inte vet - lider man inte av'' handlade inte om något förhållande på så vis, utan mer att dissar en kompis mig för en annan, så vill jag helst inte veta det! Det handlade inte om något annat så därför skrev jag jaha? som svar på din kommentar ''Det är därför jag älskar min pojkvän så mycket''

2012-05-14 @ 21:20:34
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0