Resereporter

Ni har säklert sett den här "reklamen" förr men jag blev så oerhört sugen. Jag har ju fortfarande resandet i blodet och skulle älska att få kombinera skrivandet och upptäckandet. Jag har aldrig varit i Kroatien eller på Kreta men jag hade det underbart när jag var i Cypern och blev förälskad i Spanien. Hade ju chans att få jobb på solresor på utbildningen =) Därför;

Jag har ansökt om att få bli Solresors resereporter på Cypern, Kreta, Spanien eller i Kroatien under en vecka. Vill du också ansöka så gör du det här.

Kommentarer
Postat av: we will never walk alone-ta det med en nypa salt

Vem skulle inte vilja vinna nåt sånt? :)

2012-03-23 @ 21:53:47
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0