NY DESIGN och min hypersyster

Jaa, vad hände medans jag såg Bigbrother då???
Jo bästaste Elin har påtat ihop en design till oss! HURRA! Jag älskar den!
På min tekniska nivå kommer jag max fram till att lyckas med att micra gröt.. Nej just ja, det kan jag ju inte heller xD Ett superstort tack till dig, Elin! (ser ni den inte får ni uppdatera sidan)

Vi firar med ett litet glatt klipp på min syster. Skrattar alltid när man loopat videon några gånger haha!
Förövrigt har hon och hennes vänner vunnit priser för deras ungdomsföretag i helgen. De gör jättefina thékoppar, kika in!

Kommentarer
Postat av: Banke

Väskorna är från "Cambridge Satchel" :)

2012-03-26 @ 02:10:19
URL: http://bankeb.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snygg design ;)

2012-03-26 @ 09:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0