Mina nya skor! Men vars är sneakerserna?

Godmorgon! Underbar dag idag!
Jag är glad för idag kommer Johannes hem, jag ska jobba idag och för att jag har insett vilket jävla kap det var köpet jag gjorde på "min stora shoppingdag".

Vad jag MINST behövde komma hem med var ju ett par nya sneakers...
Men som de senaste 4 åren kom jag hem tomhänt- förutom att jag fyndade ett par högklackade kängor på Din sko. Och yes, Im in love!
Ringde t.o.m min syster enkomt [för bara dens skull] berätta hur snygga dom är! Men aa, jag behöver fortfarande ett par nya vitVITA sneakers, men det får bli en annan dag ^^

199:-!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag älskar med Jersey Shore, så bäst! Såg lite av Kungarna på Tyrösand men tyckte det sög faktiskt..

2012-03-18 @ 16:37:44
URL: http://www.sellwin.se/
Postat av: Fanny

Såna har jag med, sjukt snygga och sköna! :-D

2012-03-18 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0