3 saker som gör mig lite vardagsglad

Det finns tre saker som jag blir lite extra glad av i vardagen (förutom solsken och smältvatten♥) och det är

1: Papperskassar

Miljö-power!

2. Ekologiska matvaror

För att det helt enkelt gör en lite extra glad när man gör morgon-oboyen.

3. Purjolök

Mest för att det ser så bra ut med en purjo uppstickandes ur ica-kassen, vilket också säger "Hallå, titta på mig, jag kan laga RIKTIG mat" sen är det ju ingen som vet att jag inte ens vet vad som är ätbart på den och dessutom att Johannes lagar mat.

-Helt enkelt för att man känner sig lite bättre för samhället, naturen och kroppen, så härmed utmanar jag er att köpe EN enda ekologisk vara i veckan, om det så är EN ekologisk mjölkliter eller 15 kilo ekologiska bananer.

Kommentarer
Postat av: Sofie Strahl

Hahahah! Jag fattar precis med purjon! Jag känner samma sak när jag cyklar hem med en purjolök i kassen!

2012-03-15 @ 09:27:07
URL: http://earlgreydeluxe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0