Working tag


Jobb idag och taggad efter en endaste ledig dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sådärja :) Nu känner jag igen Dej:) Goo ong <3

2012-01-15 @ 16:04:23
Postat av: Ida - Nystanetida Photography

jag läste i din header att du kan teckenspråk, får man fråga hur det kommer sig?

Jag är väldigt intresserad av just dövkultur och teckenspråk.

ta hand om dig!

Kram

2012-01-16 @ 00:45:08
URL: http://nystanetida.blogg.se/
Postat av: Ida - Nystanetida Photography

Jag läste i din presentation att du kan teckenspråk, får man fråga hur det kommer sig?

Jag är själv mycket intresserad av teckenspråk/dövkultur.

Ta hand om dig!

Kram

2012-01-16 @ 00:47:25
URL: http://nystanetida.blogg.se/
Postat av: Mormor

MIN KÄRA RONJA!



JAG LÄSTE I DIN PRESENATION OM TECKENSPRÅK.OH VILKEN UNDERBARA MED DIN MIMIK " rätt ", också du var bra beskrivning med ord - tecknar .fantantiskt!

EFTERSOM JAG UNDRAR OM IDA HAR DIN BLOGG,DÅ HON KAN LÄRA SIG OCH TRÄNA VAD TECKNAR BETYDER SAMMTING ORD."UTRYCKT".

VI ÄLSKAR DIG MED MASSOR KRAMAR TILL DIG FRÅN OSS LYCKSELE

2012-01-18 @ 14:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0