Hejhej mamma-pensionär


Somnade vid 9 igår.... förstår NI?! 21.00. Sorgen över att jag inte kan ha ett normalt liv längre och aldrig hinner se slutet på ANY film jag börjat se.
Men det är praktiskt att bara vakna upp, ta på sig mössan och gå till skolan, man är ju redan klädd!
Har ont i magen av de 15 mail som utväxlats mellan mig och arbetsförmedlingen och just nu kan jag inte förmå mig att ens hoppa ur sängen. På 20 minuter ska jag vara klar. Tänk om jag måste kissa ra?
 
Varför försöker jag ens? Det är ändå bara 3 veckor kvar som jag får jobba 7dagar i veckan, det är inte värt att bråka något mer, för de en-dag-i-veckan-dagarna jag försöker få hemstudier istället för att behöva gå upp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förslag på lösning på problemet.



En variant kan vara att be om ett möte där ni möts alla tre. Arbetsförmedlaren, utbildningsansvariga och du. Då kan arbetsförmedlaren inte hålla på på samma sätt.



En annan variant är att ta skriva ut alla mail mellan din arbetsförmedlare och dig där du visar upp för utbildningssamordnaren att han (arbetsförmedlaren) ändrar sig stup i kvarten och säga att du behöver hjälp med att lösa situationen. Eftersom att han inte håller vad han lovat.



/e

2012-01-27 @ 10:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0