Gladare än på länge


Godmorgon! Äter kaviar och ägg macka i Johannes spa-morgonrock. Den är bra för den är längre så man inte fryser om benen. Sen så är jag fin i håret också..

Jobbar ju alla dagar den här veckan förutom i tisdags då jag skulle till skolan. Jag hann precis komma in, sätta mig, telefonen ringde och det var Extrajobb2 som undrade om jag ville jobba idag. Så in, satte mig, också ut igen på loppet av fem minuter.

Men det var en riktigt skön dag på jobbet, vi satt mest och drack thé och pratade om livet :)

Även fast jag jobbar mer än någonsin är jag gladare än vad jag varit på länge. Ni ska få se lite projekt som jag har pågång senare.. ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0