Bara som snabbast


I förrigår duschade jag för första gången på 4 dagar, då förstår ni hur stressigt jag har det.
Jag har nog beslutat mig för att försöka få min handläggare att stryka personlig assistent kursen, även fast jag trivs. De kommande 3 veckorna kommer jag redan jobba 5-6 dagar i veckan och gå i skola de dagar jag inte jobbar.
Imorgon är jag dock ledig, blev frågad att jobba men jag måste hinna iväg till IKEA så lägenheten blir fixad, så troligtvis styrs kosan dit imorn.
Det enda som får mig att överleva är de 20 minuter det tar till och från skolan då kapten röd smeker mina trumhinnor och fyller mitt hjärta. Då skrattar jag högt och alla kollar snett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0