21 år och all time working


Igår försökte jag knåpa ihop ett summerings inlägg av 2011, idag är jag utbränd.
Min mor, far och vovve är på besök och ska vara här tills på onsdag, men jag hinner knappt se dem eftersom jag går skola och idag ska jag jobba 9-18 på extrajobb 2.
Hela sängen är full med tvätt och jag har julklappar att byta. 
Sen har jag visst gått över tiden med att höra av mig till arbetsförmedlingen och jag måste hinna till försäkringskassan.
Jag har en veckas arbete som jag fått i läxa eftersom jag jobbade hela förra veckan. Och någonstans här emellan ska jag hinna köpa saker så lägenheten börjar vara ett hus att bo i.
Ni vet alltså anledningen till att bloggandet lider, och jag lider när jag inte får skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0