Kongen av Bastøyf

BUH! Maha, nu trodde ni att jag hade glömt er. Men det har jag inte, bara jobbat  10-11 timmar om dagen 6 dagar i sträck och har äntligen en ledig dag.
 
Igår såg jag och Johannes Kongen av Bastøy (King of Devils island om du ska ha den engelska titeln).
Det är en norsk film om en kille som kommit till en vidrig ungdomsanstalt på en ö. Filmen är på norska och den var riktigt riktigt bra och då hade vi inte ens svensk text så jag förstod absolut ingenting av vad någon sa förutom Stellan. Men vad jag fattade var den riktigt bra!
 
Och så är huvudpersonen ganska lik min systers pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha :) Ja där skrämde du oss verkligen! Jag älskar att läsa din blogg, går in flera gången om dagen för att se om du skrivit nåt nytt inlägg. Men är samtidigt glad atr du bestämt dej för atr bloggandet inte får ta så mycket tid ( även om jag tycker de ska innefatta att läsa andras bloggar å " You tube" ;)

2012-08-02 @ 07:47:41
Postat av: Mamma a

( Va lite man fick skriva. Jag var ju inte klar;)
Och även on ditt liv just nu består i att du jobbar dygnet runt så Lever du ju Livet ;) Älskar Dej <3 Saknar Dej <3

2012-08-02 @ 07:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0