Mina första gången böcker.

Jag skrev dagbok när jag var yngre men nu har jag övergått till "Första gången-böcker". Där skriver jag alla första gången saker som jag varit med om, och det var ett jättesmart beslut även om man får oerhörd skrivkramp av att skriva för hand, man har typ glömt hur man skriver med penna och papper.

Det är totalt 5 skrivböcker och ett påbörjat stort anteckningsblock. Där har jag alla tankar, känslor och datum för allt som hänt i mitt liv. Jag håller på att uppdatera den nu så skriver om Första gången jag varit med om en bilolycka.

Det återkallar en massa känslor, och något som stört mig de senaste dagarna är en kommentar som kom samma dag som jag publicerade inlägget där jag tillkännagav att vi krockat och hela jag kändes som ett kaos.

Hatar folk som kommenterar på inlägg utan att läsa igenom dem och jag är less på folk som vill göra bloglovin byten. VILL du läsa min blogg, så vill jag att du ska göra det för att du vill, inte för att vi båda ska få fler följare. Vill du att jag ska kika på din blogg, just say it men läs för guds skull inlägget du kommenterar på.

[Hur känns det att krocka?]

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; tack sötis :) hihi ja gillar att inte va som andra ;)

2012-04-02 @ 17:10:36
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Sinie

Fina bilder, Gör du??

2012-04-02 @ 17:59:35
URL: http://sinie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kört igång Veckans blogg, kommentera bara att du är med så är du med och tävlar, vad har du att förlora? :D

Kram

2012-04-02 @ 18:32:53
URL: http://byfia.com
Postat av: Annica

Jag har också varit med om en del krockar, vilket självfallet aldrig kommer att glömmas bort. Jag är numera rädd att åka i bilar på grund av de krockar jag varit med om.



Som jag skrev i ett annat inlägg (där du förklarade de tre sätten att bli bemött på ang. teckenspråket) kommer jag att följa dig. :) Känns härligt med någon som förstår hur jag har haft det och kunnat formulera dem i ord.



Hur lärde du dig teckenspråk?

2012-04-03 @ 06:27:43
URL: http://studentfrunannica.blogspot.com
Postat av: Malin Aurora

Haha håller verkligen med, dör lite innombords varje gång jag får sådana kommentarer, plus alla dessa om tävlingar, veckans blogg och frågestunder och blaha blaha. Fattar inte vad det är för fel på folk men de verkar ju totalt efterblivna.



Sv: Du borde absolut se den, den är hur vacker som helst!

2012-04-03 @ 10:51:50
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0