Top 3 låtar på andra språk

Jag nämde ju för någon vecka sedan att jag brukar lyssna på en låt som har en kråka som beat. Det är en norsk rap-låt så jag tänkte jag kunde visa er top 3 raplåtar på andra språk jag lyssnar på!

Förutom svenska eller amerikanska så lyssnar jag inte på låtar på så många fler språk. 

Plats 3: Dirty Oppland - Du Dør.
Norsk rolig låt med kråkbeat.


Plats 2: Sagopa kajmer - Baytar
Turkisk raplåt som är riktigt riktigt bra! Både rapartisten Sagopa Kajmer och Kolera är riktigt grymma, även fast jag inte har en aning vad dom sjunger om.


Plats 1: Jaa9 & OnklP - Kjendisparty
Också en norsk raplåt som är hur kul som helst xD 
Är det bara jag som har halvsvårt för att ta norska på allvar? Love it!


Tycker det är kul att lyssna låtar på andra språk. Har du någon utländsk, oamerikansk låt du lyssnar på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0