Festivalen att välja?

Jag har kollat lite grann på festivalerna som går i sommar men ingen klickar riktigt. inget kan toppa startfältet på peace and love förra året, for jag dit? -Nej. Sedan var startfältet på uppsala reaggefestival helt amazing, for jag dit? - Nej såklart jag inte gjorde. Jag är sämst.

Iår är de inte lika bra. Festivalerna jag kollar är siestafestivalen som verkar bäst hittills, jag MÅSTE se Kapten Röd igen, lugnt bästa artistupplevelsen jag varit med om. Annars är peace and love ett alternativ men det hade ju varit smidigast om det kom några superba till storsjöyran eller PiteåDansarOchLer så det inte blev så otroligt långt att åka.

PDOL är den festivalen jag besökt mest och har en massa bra minnen ifrån, som mitt första riktiga hångel eller som när vi hoppade över staketet till campingen och Therese slet sönder sina byxor och visade stjärten resten av helgen.

Hittills är det bara 3 artister på PDOL. The Hives (njaaaa) Timbuktu (kan va värt) och den här nya tjejen Linnea Olsson. Lyssnar på henne just nu och den är riktigt bra, videon är sämst dock:


Var ska ni i sommar? Eller har ni någon bra festival att tipsa om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0