april-aprul?

Har totalt glömt bort att det är första april idag. På samma sätt som jag glömde min favorit-tradition Earth hour igår och på samma sätt som jag glömde bort att jag skulle börjat jobba klockan 11.

En gång lurade mamma oss.
En tidig vintermorgon sa mamma;
-Det står en häst på gården!
- Nee du ljuger.
- Nej det gör jag inte, han har tomteluva också!
Och mycket riktigt stod en häst på gården med tomteluva och släde på gården. Det var mammas jobbarkompis som kommit förbi med sin häst så vi åkte släde runt bostadsområdet med bjällerklang och pepparkakor.

Så en tidig vårmorgon sa mamma;
- Meh! Det står ju en elefant på gården!
Tror ni vi gick på den? Klart som faen.. På 0,2 sekunder satt vi ju klistrade på fönstret bara för att få höra att det var "april,april"
Har ni blivit lurade idag?

bk


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja :) De var roligt :D

2012-04-02 @ 06:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0