Wok n roll serverar dumplings!

Lunchdejtade med Johannes idag på wok n roll eftersom de äntligen serverar DUMPLINGS! För er som inte vet vad dumplings är så är det små ångkokta degknyten med fyllning. På wok n roll serverar dom innehållande fläsk, seafood eller vegetarisk.

Jag har alltid velat smaka dumplings så nu fick jag ju äntligen chansen :D Beställde dumplings och nudlar, och eftersom jag inte tycker om wok n rolls nudlar så mådde jag snabbt illa och åt bara dumplingsarna istället ^^
De var riktigt goda men måste ju erkänna att jag saknar krispigheten och smaken hos friterat, så de ligger fortfarande på första plats, men dumplings var riktigt gott. Inte slemmiga alls som jag först trodde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0