Mysigaste minuterna på morgonen och vingar

Har sovit ända tills nu typ! Jag som vanligtvi alltid vaknar vid 9, alternativt klockan 8 när det blir kallt i min säng. Bland det mysigaste Johannes gör då på morgonen är om jag är halvvaken så äter han frukost vid nattuksbordet istället för i soffan, så jag kan vira mig runt honom medans han äter♥

Iallafall. Jag har drömt en massa inatt. Blandannat så drömde jag äntligen att jag kunde flyga igen. Var längesedan och det är lugnt de bästa drömmarna. Håller ni inte med? Först flög jag med armarna, sen fick jag vingar som Mimmie ritade dun på, så dom skulle bli finare.

Det var en stor sandbank, med ett litet hus där folk satt och sedan ett stoort hav. Det ar molnigt med sol och jag flög högt högt, ända upp till molnen. Ovanför molnen när horisonten försvinner så kommer en till horisont, och en till, och himmlen tar aldrig slut. det har jag lärt mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0