Min kalsongman och jobbintervju

Idag har jag mest spenderat hela dagen med att se Hem till midgård! Haha jag vet inte riktigt om jag tycker de är lika bra som jag tyckte förr men ändå är jag snart en säsong igenom, så slutsatsen är att det är lika bra ^^

Annars så har dom ringt idag från *****. Dom har ju ringt tidigare och velat att jag ska komma in med ett CV, och nu efter att ha tittat på det ringde dom upp och ville att jag skulle komma på en intervju imorgon :D Det är bara extrajobb men det hade varit grymt kul. Har ju inte hållt på med ämmnet på ett tag.

Så just nu står min karl och lagar mat i kalsonger i vanlig ordning. Han gör linssoppa från grunden, som vi ska avjnuta med färskt bröd. Gillar min karl? Ohja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0