Jädrans vad shopping!

SÅDÄR! Änteligen hade man varit på den där shoppingrundan som jag skjutit upp hela veckan för att få det sista klart till bröllopet :)


Rosenskärp, Åhléns, 79:-


Beiga stayups, ajjemen, all in vettni! HM 69:-


Två kavajer till mig själv respektive min mamma. Den får ni se när jag har på mig hela outfiten, om jag hinner visa er imorgon innan kyrkan :D HM 199:-


En nya mössa som matchar min nya halsduk :D HM 49:-


Och till sist har jag köpt den sista av smakutmanarna i år! Ska recensera alla tre sedan. Ska bara försöka hålla mig från att äta upp påsen alldeles själv innan Johannes kommer hem.

Han är förövrigt på galejj med sitt jobb. Så fort han kommer hem ska vi köra till Renbergs där vi ska förvaras tills bröllopet imorgon :D

Så nu ska jag göra middag, alldeles själv. Känner för att göra något spektakulärt så bestämde mig för att göra oxjärpar med minirösti och grönsaker i gurksås =D
Jaa, okej då.. Det är micromat.^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: nej men nej, finns ingen anledning att bli arg! :D Kan inte låta bli att förundras över, hur funkar egentligen hjärnan? Vad är tankar? Och hur blir tankarna om man är BÅDE blind OCH döv. Det måste vara så mycket mer annorlunda utan de två sinnerna. Du säger att de tänker bättre än jag för jag tänker inte alls? åhh, inte vara så arg! :D klart de är jätteduktiga på att tänka och leva på sitt sätt, men ingen anledning att dumförklara mig. Jag är skitbra på att tänka. Precis som alla andra.

2011-09-17 @ 17:01:51
URL: http://hofh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0