Det snällaste min bror sagt till mig

Kvällen var väldigt speciell kan man väl säga. Men höll på lite längre än vad jag trodde och det blev ganska segt ett tag. Jag kom inte hem fören vid halv 5. Men så var man ett jobb rikare och en erfarenhet äldre. ;)

Idag har vi varit på staden, jag, mamma, Sofie och Crille, sedan köpte vi hem krämbullar och glasswienerbröd och har hittills tittat på gamla inspelade VHS-filmer från när vi syskon var små. Vi har skrattat nå jävulskt. Något nytt citat vi hittade var denna historia.

Mimmie Crille Ronja 1995
Mamma ligger på golvet och ber pappa att fara och köpa cocacola. Ronja kommer till undsättning och låtsas köpa cola som hon sedan ger till mamma.
Mamma: Vet du om att du är världens sötaste tjej Ronja..!
Crille 5 år flikar snabbt in: Aa, och världens fulaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0