Stigs konditori, tittykitty och maskmat

Igår hade jag och Johannes en dag på stan som spenderades i utkanten av stan där det knappt finns några affärer. Vi fönstershoppade på möbelaffärer och köpte den "berömda" guldtackan på stigs konditori som har varit en jätte hitt på fika marknaden.


Sockerkaksbotten, grädde med västerbottensost och hjortronsylt.

Jag var precis som er, skeptisk till västerbottensost i grädden och i början smakade det inte alls men till slut övertog ost känslan så mycket så det rent av blev dåligt. Så ja, den var väl halvers. Dessutom kostar lill-biten 30 kronor.

Däremot köpte jag chai-latte för första gången och det var verkligen en sensation! MUMMS! Fast forst fick jag en med kaffe så fick dubbla =)


Sen så har Johannes hamnat i en rim-koma typ, för han rimmar om det mesta. Det är är en kitty on my titty som jag fått av lill-kusinis.




Sen hittade vi de här nudlarna på jacks, som såg riktigt nasty ut. Mjuka och ser precis ut som ett speciellt ryggradslöst djur, hugha innan jag stoppar de där i munnen :P

Det var gårdagen

 


Kommentarer
Postat av: essay service

I think the meal on the first photo is really delicious!

2011-10-14 @ 08:42:23
URL: http://customessays.ws/service.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0