Most talented femåring ever!

Som ni kanske vet är jag en trogen följare av Ray william johnson, som är en kille som recenserar youtube videos två gånger i veckan och det är sjukt roligt att kolla på när man har 5 minuter över.
Han recenserar 3 videos i varje klipp och jag väljer att recensera hans ihopklippta version istället för orginal-videon av den här helt totala awesomeiga imitationen som två småtjejjor gör av Nicki Minaj-Super bass.

Klippet jag menar börjar vid 2.40 men är du intresserad av se en trasig get och en hund som är rädd för Julia Roberts så är det ingen som förbjuder dig att se hela.
därför har jag lyssnat orginalet en sisådär 50 gånger ikväll, den är faktiskt grymt bra.

Kommentarer
Postat av: essay service

As for me both of these clips are really cheerful and bright!

2011-10-14 @ 08:46:09
URL: http://essay-writer.org/services.php
Postat av: buy essay

It's a good video clip. I liked it. I'll find more her songs.

2011-10-14 @ 11:04:16
URL: http://customessays.ws/prices.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0