Våldtagen och stabbad

Natten var ganska jättehemsk. Dels för att kylan slagit till vilket resulterar i att den oisolerade lägenheten turns to a kallhål, dels för att jag inte sovit själv på hundra år. Igår drömde jag mardrömmar och inatt eskalerade de från att bli jagad av vargar till att bli drogad, våldtagen, stabbad med en hobbykniv rakt i bröstet och sedan våldtagen igen..

Tänkte fara till Lappland idag, tillbringa mina sista två lediga dagar innan flytten/jobb/utbildning men jag tror inte jag hinner. Jag måste vara här ifall kontraktet kommer (för dom har nog skrivit det fel) och måste hinna ringa då innan veckan är slut sedan så måste jag fixa med en del möbler och dylikt.


Kommentarer
Postat av: melinda

men usch vilken dröm :O hoppas du sover bättre inatt :/

2011-11-23 @ 19:17:07
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0