Ne-yo och att hora för sin man

Ska snart iväg och "hora" för min karl, äckul päckul :o :s
Nejmen det kallas att "ljushora" när han fixar ljuset och jag ska i princip gå runt på scenen för att han ska se hur ljuset blir. Dock är jag starkt emot arbetsbenämning. Därför säger jag att jag ska "ljusmannekänga" istället.

Har lyssnat på den här låten större delen av morgonen;


Har typ glömt bort Ne-yo och även fast han är rätt mainstream (tråkig, alldaglig, som alla andra) så är han grymt talangfull. Hans röst är som honung. Och efter att lyssnat mycket känner jag nu för att vara independent foxy woman och ha högklackat och leggings, men "ljusmannekängandet" kräver kortärmat så vi får se ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

"Ljusmannekänga" var ett bra ord ;)

2011-11-12 @ 10:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0