Mina jobb

Det verkar som det är lite rörigt med alla jobb som jag har så för att göra det enkelt tänkte jag skriva lite om det =)

Jag har ju ett extrajobb och där trivcs jag oerhört bra! Jobbet innebär inredning och tyger och jag blir nyinspererad av allt som har med sömnad och design att göra varje gång jag är där, jag hade glömt bort att jag ens tyckte om det.

Främst trivs jag så bra där för att de andra i personalen är supersnälla. Redan från första dagen fick jag en egen handduk och en egen korg för mina saker, precis som på dagis^^ Det tog 5 år innan jag fick matchande byxor till min jobbtröjja på mitt förra jobb.

 Jag har ju nyligen fått ett till extrajobb, och dit tänkte jag, Mimmie och lillkusinen Ida ta oss senare idag. Det jobbet handlar om något helt annat, nämligen barn! Vi ska dit och kika idag och "leka av oss lite" så jag vet lite hur läget är på söndag när jag ska prova jobba för första gången :D

Dessutom fick jag ett mail från arbetsförmedlingen idag om att jag ska börja en utbildning :O Som personlig assistent. Så har ingen aning hur jag ska hinna med två extrajobb och en utbildning. Måste nog prata med dom på AF. Men men, nu måste jag kolla brevlådan efter kontraktet till den nya lägenheten (är väl uppe i 6 gånger sen imorse iallafall) heidaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0