Hur gicke på mitt nya extrajobb? Och dömd på livstid till att streta på.

Jag vet att ni är spända på att höra om hur det gick på mitt nya jobb ^^
Först vill jag bara nämna att jag är gräsänka för veckan =( Som jag skrev igår så är Johannes nu påväg till Umeå för att turnéra med pjäsen. Vilket innebär att blogguppdateringen kommer vara på max, hahah!

Igår iallafall :D Jobbade endast tre timmar men ändå fick jag gjort en massa. Känns så otroligt skönt att få jobba! Jag hann lära mig entré-kassan, sätta inträdes-armband på barnen, café-kassan, servera, städa en del, diska och fylla på saker :D Sen så hann jag smascha 3 glas också men det nämner vi inte.. Det här jobbet känns verkligen super och det är så himla skönt att jag t.o.m kan kombinera det med mitt första extrajobb!
Däremot så har jag glömt att berätta för er att den där personlig assistents utbildningen som arbetsförmedlingen vill att jag ska gå, har jag skrivit på nu. Det är studerande på heltid i 12 veckor, så med den utbildningen samt TVÅ extrajobb har jag ingen aning om hur jag ska hinna med något som helst annat. Njuter därför av mina sista veckor som deltids arbetslös nu innan jag inte ens kommer ha tid att pilla mig i naveln. *Herregud, första gången jag använder det uttrycket in my life! Im becoming my mum!*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fullt användbart uttryck :)

2011-11-21 @ 12:08:34
Postat av: Mimmie

du får komma och sova/äta/se film hos/med mig om du känner dig ensam :)

kul att det var roligt att jobba!

2011-11-21 @ 14:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0