Dag 4: Gått på kol och bränt mig x2

Skolloppet idag var inte alls hårdträning som jag trodde :O Var faktiskt lite peppad på att röra på fläsket. :/
 Äter minst 5 godsaker per dag här i bufeén, äter mer efterrätt än mat haha, you know me ^^

Skolloppet innebar istället för mardrömsträning att vi blev indelade i grupper och tilldelade en engångskamera.
Med den skulle vi, på så kreativa sätt som möjligt på 14 olika saker. Tex, en hund, en palm, en spanjor och en levande fisk.
På dessa bilder skulle dessutom alla i gruppen vara med så vi var alltid tvugna att fråga någon förbipasserande att ta bilden.
Det var riktigt kul men vissa kom med så dumma ideér :P Haha, å jag vet vad ni tänker! "Hur fan lyckades ni ta kort på en levande fisk?" Jo vi fångade en slemmig spanjor och skrev på en bild som han fick hålla i där det stod "torsk" HAHA.

Annars har vi inte gjort något vettigt idag. Skissat lite på transfern som inte på långa vägar är klar och ska sitta på söndag. Men tydligen så har jag bränt mig för första gången :O Var nog för att vi var ute och sprang hela förmiddagen på stan och åt lunch i solen.



Men främst idag, så har jag gjort något banbrytande! JAG HAR GÅTT PÅ KOL!
Läraren (samma som motivation och inställning, den roliga gubben) berättade något smart, som jag kommer att ta med, om vad fear (rädsla) är;
False
Evidence
Appears
Real

Mycket smart tyckte jag.

 Iallafall, var lite nervös men inte märkvärdigt. Tänkte slappna av och bara gå men var lite för uppspeedad och lite för självsäker så jag tänkte, det här fixar jag galant. Kol är förresten 600 grader varmt!



(Läraren har hjärntvättat oss med mantrat jag tror, jag vill, jag kan x) Haha som en sekt)
Så jag tog ett steg och tänkte, nu ska jag ta det lugnt, det här fixar jag, jag är bäst.
Tog ett andra och kände, men fan? Det här gör ju ont!
Tredje, ONT SOM FAN! Så gick mycket raskt de sista stegen över, hahah.

[VIDEO KOMMER UPP IMÅRRA]

På videon verkar jag lugn men jag hinner tänka 14 tankar under de 4-5 steg jag hinner ta, mest att det är varmt som satan x)
Ja det var en upplevelse men jag känner att jag failade lite grann, men jag gjorde det iallafall,  Just nu mår mina fötter inte så bra, jag brände mig lite på den ena foten men ändå mer glad att jag gjorde det! Jag har gått på kol :D

Har massor ochv bilder och så men det här inlägget har tagit ungefär 2 timmar och jag måste sova nu, ni får se imorgon ;) Puss och kram och godnatt :D :*

Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon ;)

Se om du hittar någon salva med Aloe vera. Funkar lika bra på solsveda som brännblåsor. Ingegerd sa de var fantastiskt och hon brände sig på sockerknäck :) Men prova bara på ett litet område först. Många är jätteallergisk och får rodnader runt brännskadan.

You did it, Girl :)

2011-05-06 @ 05:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0