Dag 2: Slakta ren och show

God kväll, tänkte uppdatera tidigare men så laggade internet.

Idag känns det mye bedre. Började dagen med att lyssna på taggmusik och sedan var jag igång.
Vi har fått våra scheman och annars har vi varit en runda på stan och lyssnat och berättat om oss själva.

Man fick tre minuter på sig och det enda jag fick fram i princip var att jag brukar slakta ren i garaget och aldrig har poppat popcorn utan lock xD Hahah annars så hummade jag mest och verkade som världens tråkigaste.

Skulle sola på siestan (den längre rasten vi har mitt på dagen, förresten så verkar vi ha småraster några gånger om dagen, så om du inte kan hålla dig tills kvällen kan jag ha uppdaterat under dagen ;)), iaf, på siestan så var det sol så sprang in, tog på mig bikinin och sen började det regna. Så låg och tittade på How I met your mother i sängen med bikinin på istället^^

Sen fick vi jordgubbar till efterrätt idag till middag! Första gången i år, tillsammans med glass. MUMS!

Nu på kvällen har vi fått veta att vi ska själva arrangera en egen show som ska vara över en timme lång!

Våran grupp består av 35 personer, mestadels danskar, så jag förstår ingenting vad vi kommer fram till. Men jag är iallafall hittills en av 6 nyckelpersoner som ska planera hela konceptet med showen. Vi ska mötas imorgon för en egen lunch för att brainstorma, spännande ;)

Annars inte så mycket bilder från idag. Bara dessa när jag och Anette fått våra "uniformer" som dom kallar det. Alltså bara ett nyckelband som vi måste hålla rena och hela och ha på oss annars får vi inte vara med på lektionerna :P

Just nu kollar alla på fotboll men jag kände för att chilla, blogga och brainstorma lite inför imorn.
Godnatt och sov gott, saknar er!




Kommentarer
Postat av: Johannes

Skönt att det känns bättre idag!

Saknar dig!

2011-05-03 @ 23:42:24
Postat av: Mamma

Vi håller med Johannes :) Goo, girl:) Rocka fett på showen kanske Johannes kan komma ner och vara ljustekniker :)

2011-05-04 @ 05:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0