Ses i Spanien!!

Första och sista inlägget för idag. Hade trevligt igår men ångest idag. Kändes onödigt att dricka och halvförstöra idag =((( Näär alkohol förbränns bildas ångest, visste ni det? Alltså är det en kemisk reaktion och inte att du gjort något dumt.

Nu ska jag packa om (har typ 1 kg i övervikt och kan verkligen inte ta bort något, hjälp!) sen ska jag Johannesa mig resten av dagen. Vid 4 åker jag till umeå. från umeå till stockholm från stockholm till skavsta och från skavsta till barcelona (och från barcelona till Costa brava) Så kommer spendera natten på en parkbänk eller något.

Nästa gång vi ses är jag i Spanien, kommer inte kunna blogga fören imorgon kväll. Hoppas allt går bra.
 Seeee yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0