Dag 8: Dansk-missförstånd och "Vad det egentligen handlar om".

Tjenis, har just kommit hem från Texas (den lokala puben). Har haft roligt men det är svårt att försöka komma in i ett buffligt danskt gäng som puttas och gapar. Man har ju kul själv men två pers i ett hörn ock så en mur av ryggar? Peppen på den..NOT.

Gjorde dessutom bort mig som fan just innan vi for. Det var danskarna som hade uppmanat oss att fara till Texas klockan 23 ikväll. Klockan 23 var jag och Anette fortfarande på rummet och trodde alla danskar redan gått men hörde några stå utanför dörren och snacka med grannen. Så jag öppnade dörren, mötte deras blickar och skrek in till Anette;
- Ja det är danskar.
Varpå jag stängde dörren direkt. Vet inte varför riktigt, vi hade bråttom.
Genast knackade de på och sa att det var oschysst att säga så. De trodde ju att jag hade tyckt att de var störiga och kollat bara för att försäkra mig om de var danskar eller svenskar. Och sedan drygat mig. Så hasplar ur mig ett "nej det var inte så jag menade" och ursäktade mig. Jag tror de fattade ungeär vad jag sa, men kändes ändå inte riktigt bra :P


Vi köpte bara en tillbringare, så är inte onykter, men det var gott. Men danskarna gillade oss lite för det var så jävulusiskt varmt att jag och Anette körde magtröjja. (Blundbild, så sparar er från ett drogat intryck)


(Ja, jag drar in magen. Är inte alls sådär smal, äter fan chokladbröd tilll frukost, vad trodde ni??)


Förmiddag och eftermiddag: Har sysslat med "the issue" hela dagen. Vi parade ihop oss med randoms och skulle berätta om vi haft en varm eller kall uppväxt, dela med oss av alla våra hemligheter och öppna oss själva. Gick väl bra.
Sedan har vi analyserat alla egenskaper vi har. Varför är vi så och varför betéer vi oss så? Uppväxt eller händelse? osv.

Mycket intresseant tyckte jag eftersom jag är så emo, och intresserad av sådana här djupare plan. 
Men vi gjorde ett test för att se hur vi var till personer och jag fick överlägset mest poäng i kategorin "Kritisk vuxen" som innebar att man talade nedlåtande, dominerar, tillrättavisar och är självupptagen.

Fanns 5 olika kategorier varpå 2 var negativa och en av dom fick jag. Tyckte inte det stämde alls men orsaken till att jag fick så mkt poäng i den kategorin var att jag svarade väldigt självsäkert på frågorna. Om att jag sällan skämdes och tog ansvar.
 Så tycker inte allt det där negativa stämde särskilt bra, men det ska tydligen vara värsta superanalysen. Då hoppas jag att jag inte skaffar barn :P

ANNARS idag så har jag fastnat med armbågen mellan sängarna, å då menar jag fastnat på riktigt så jag inte kom upp fören vi styrde isär dem.


Nu ska jag sova, pussinuss läsisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0