Dag 3: Motivation och mingelparty!

Idag har vi lärt oss allt om transfer, alltså att hämta upp och lämna gäster på en flygplats. Vi ska ha prov om en vecka och det verkar svårt men kul. Vi ska prata i 5 minuter utan anteckningar och det är en massa man ska komma ihåg att få med.
 Och andra delen av dagen har vi lyssnat på en föreläsning om motivation och inställning. Sjukt rolig snubbe som snackade och inspirerande en till att verkligen ta steget, gå ut och göra något av sitt liv! Mycket intressant att lyssna på :D

Jag ber om ursäkt för att alla inlägg blir så långa men så är det när det händer så mycket och jag bara hinner uppdatera en gång per dag ^^

Sen nu på kvällen (fan känner att jag tänker på danska hela tiden, "sen nå på kvähluun") har vi haft mingelparty där temat var trafikljus. Man skulle ha på sig något rött om man var tillsammans med någon, grön om man var singel och gul om man var lite sådär med någon.

Kände faktiskt mest för rött men hade inget och inte särskilt mycket gult heller, så blev denna outfit;


Vitt halvgenomskinligt linne från Gina, avklippta jeans och en gul bikini under.

Det var twister, speed-date och mingel.
Sedan fick vi spelkort och man skulle hitta någon med samma nummer som man sedan kunde gifta sig med, vid ett altare med Elvis. Alla parade ihop sig två och två men vi var några som hade nummer 10 som tyckte theres enough love for everyone, så vi gifte oss tillsammans alla 6, jag ensam svensk. Men jag hann inte ens säga I do (eller ens förstå vad Elvis sa, för han är också dansk) så hade jag en godisring på fingret xD


Sedan efter lektionen (för mingelpartyt räknades faktiskt som en lektion) så gick de flesta av oss till den lokala puben och dansade. Sjukt roligt men just nu så ringer det oroväckande i öronen :O :(  
Så ska sova nu, för imorn ska vi upp och springa med klassen (lektion), direkt efter frukost och jag som inte ens kan bära posten till bordet utan att bli andfådd. Illa!
Fler mingelbilder

Andra bilder idag: Bara en idag, min gå och äta outfit ^^
 Älskar stilen. Lägg dessutom märke till Anettes reseledar-smile x)

Kommentarer
Postat av: Stigen

Fan va nice och spännande det låter! Låter som att du kommer få riktigt kul! Jag är så glad för din skull :)

2011-05-05 @ 08:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0