Dag 14: Välkomstmöte-praktik-katastrof

Förmiddag hade vi krisberedskap igen, fortfarande intressant, men läs det förra superinlägget om du är intresserad.

Eftermiddag försökte vi sätta ihop det här välomstmötet med våra danskar. Det gick ganska bra. Skrev en anteckning-lapp (eftersom vi får ha det på praktiken) och sedan var det våran tur.

Jag fick ingen feedback.
Det brukar man alltid få, förutom när man är sen och det ser de väldigt hårt på. Då får man ingen feedback. Och jag fick ingen i princip.

För jag hade skrivit för mycket på mina anteckningar och inte stödord. Alltså inte att lärarn sa det utan, jag läste alldeles för mycket utantill så hon sa det att jag kan inte ge någon feedback eftersom du läste och inte visade Ronja-välkomstmötet. Det enda hon kunde säga var att jag skulle le mer.

Känner mig mycket besviken på mig själv. Skulle hellre försökt utan att titta på papperet så mycket, jag kunde ju utan innan! Daeven. Men alltså inget bakslag jag fick av läraren utan jag orsakade det sj. Men annars syns jag att det gick ganske braa.

Får se till att kunna det tills provet som är på onsdag.

Fick förresten svaret på provet vi gjorde igår kväll. Fick 4/6 och jag är inte heller särskilt nöjd med detta resultat. 4 av 6 är ju drit-bra men på ett skriftligt prov som mest hade a,b,c,d svar tyckte jag det var dåligt. Jag kan ju det här med skriftliga prov! Men glad att jag fick över 3 iaf.
Jag måste dock ge fan mer. Jag vill, jag tror, jag kan.

Blir iallafall alene (ensam) ikväll eftersom Anette är i Barcelona tillsammans med 90% av de andra och ser fotboll. Men jag vill inte dit så jag är glad, äntligen får jag tid att blogga! tänka. Åh-åh-åh, tänk er om man t.o.m hann se en film?! Waow..!
Skönt när alla är borta såhär dock. Internet funkar super så lyssnar t.e.x på spotify som jag inte gjrot sem jag kom hit. Förresten så är spotify reklamen på spanska nuförtiden, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0