Dag 12: Transfersvar och Texas

Förmiddag och eftermiddag: har vi haft lektioner. Typ jobebt som guide och vi fick ännu en gruppuppgift. Just nu har vi 4 pågående arbeten som vi ska hinna fixa på våran fritid som är 2 timmars siesta mitt på dagen, eller efter sista lektionen kl 22.00. Gaah!

Men har iaf fått reda på betyget på transfern och jag fick en 4a av 6! Så jävla glad ändå!

Ville dock belöna mig själv med en öl ikväll så drog som ensam svensk till Texas tillsammans med två norska tjejer, som jag snabbt tappade bort och hela kvällen slutade med att jag nyss har dansat på bordet i 3 timmar i sträck i princip. Nu sova pch insåg nyss varför det inte var några andra svenskar ute. Vi har prov imorgon på allt som hänt sen vi kom hit, SATAN! Gillar dessutom inte att de spelar så högt på Texas. det ringer något förfärligt i öronen! Men annars hade jag superkul! Nattnatt!




Kommentarer
Postat av: Johannes



Gött att det gick bra på provet. XD

2011-05-14 @ 06:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0