Dag 11: Transferexamen och kräftas

Imorse hade jag transferexamen!  De två alternativen är ankomst eller avresa. Jag kan avresa bäst men hade pluggat ankomst HELA morgonen. Därför paniktränade jag lite på avresa de sista 5 minuterna och därför bara hade den i huvudet och så fick jag ankomst..!

Så det gick sådär, mycket handlar om utrålning i det här jobbet och deet gick väl inte så bra, men fick med det mesta. Jag hoppas på en 4a av 6, som innefattar godkänt. Jag tror jag kommer få 3 dock.

Sedan fick vi en mega-siesta på 4 timmar! Så jäävla skönt! Vi alla låg vid poolen och solade. Hur skönt som helst!




Anettes rääzer-frilla

Jag smörjde in hela mig, förutom ansiktet eftersom jag ändå aldrig får någon färg där. Men det kluriga med naturlig sol är att man blir efterbrun. Så just nu har jag kylbalsam i hela ansiktet eftersom jag ser ut såhär under;


Det ser helsjukt ut i verkligen, hoppas det lagt sig tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0