Dag 10: Bråk och svarthet

Förmiddag och eftermiddag: Assertion hela dagen, pratade om hur man reagerade vid konflikter och varför man gjorde det. Älskar läraren (samma som vi hade när vi snackade våra livshistorier) men nu ska vi inte ha han något mer :( Han har en massa roliga liknelser till allt han ska förklara ^^

Han plockade dessutom upp mig på scen för att berätta hur jag bråkar, så jag fick stå på scen och snacka om hur jag reagerade när jag bråkade med M förut. Det var en skum känsla men fick iväg en massa skämt så alla verkade tycka det var underhållande.



Annars igår var vi på grupp 2s show (vilket innebär att våran kropp är nästa upp på scen, blir på fredag nästa vecka) temat var skräck och det var väldigt underhållande. Dresscode: Svart


välkommen till min ocensurerade blogg.




Kommentarer
Postat av: Mimmie

sv. tack! :D kämpade länge med både bilden och headern.. :P

yes jag ska försöka hjälpa dig med en design, men problemet är att jag inte vet varför dina koder inte fungerar. men jag ska försöka!

ja du får lära mig den metoden!

2011-05-12 @ 21:16:31
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0