3 dagar kvar: Examens i massor!

HEJ :D Har nyss gjort en av fyra examen som vi ska ha i helgen. Sälj och service och fick 5/6 i betyg så är drittnöjd :D

Tänkte skita i de sista examerna och sluta plugga för de känns så omöjliga men nu blev jag taggad igen, HÄR SKA SKRIVAS OM THAILAND!

Examerna imorgon består av
Guidad tur i buss: 10 minuters föredrag med historia om ett speciellt ställe i Thailand. Dessutom ska du komma ihåg punkter som packning, röka/äta politik, säkerhet och sedan sälja ännu en utflykt på¨under 30 sekunder.
UTAN anteckningar.

Kommentar: Come on?! 10 minuter om HISTORIA utan anteckningar? Jomen det här kommer jag komma ihåg. Mitt ställe är en elefant farm så ska prata konstant om allt jag lärt mig från animal-planet xD Sedan ska jag säga en massa om stridselefanter och att d brukades tortyrmetoder där elefanter slet armarna av folk, för att jag inte hittar någon mer information. Och det kommer göra gästerna sugna på att åka elefant..

Guidad tur utanför buss: OBS de är direkt efter varandra. 2 minuter (exakt) gång där ev "turisterna" i gruppen kan springa iväg och du ska samla ihop alla på ett serviceinriktat sätt. 3 minuter historia om en annan sevärdhet i thailand = 5 minuter totalt.
 UTAN anteckningar
vindögd.se

Skriftlig examen: Direkt efter



Wish me luck, nu ska jag skriva!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gör ditt bästa för Din egen skull :) För att Du är glad och nöjd när Du är på topp! Och har Du kommit så här långt så rid hela vägen ut :)

2011-05-28 @ 19:39:17
Postat av: Mimmie

lycka till!

2011-05-29 @ 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0