12 dagar kvar: Ny piercing och WORKWORK

Hade välkomstmöte idag, och det gick driitbra! Jag kommde ihåg att smile hela tiden för jeg var så glad. Trodde jag skulle få en 5a i betyg, (äntligen har bara fått 4or, som iofs inte är fyskam men ändå) men fick en likadan siffra till, en fyra alltså.

Efter det så fick vi en kaempe lång siesta när jag, Kristin (norsk) och Susanne gick på stan där jag bland annat inhandlade detta nya navelsmycke. Min favorit smycke som jag hade på mig när jag åkte hit till Spanien tappade nämligen kulan bara en vecka efter ankomst, men som tur var satt smycket kvar iaf.

Så har idag iaf köpt en ny på en piercingstudio där tjejen var assnäll, och såhär ser den ut!



Efter det så trodde vi att vi skulle få en jättejobbig eftermiddag ochl yssna på sälj/service i 8 timmar(!!) men vi hade fel. Vi skulle skriva en uppsats på 5 sidor om olika säljmodeller vi aldrig läst om ut en dansk bok och alla fann det ännu mer vanskligt! Som tur är hamnade jag med tre norska tjejer och de alla hade nyss haft detta i skolan, så de jobbade på och jag försökte hjälpa till så mye jag kunde. Har precis sprungit in till stan och printat ut resultatet och lämnade in det med en marginal på 50 minuter, NICE!

Nu ska alla på texas för att fira den hårda dagen, men är inte alls taggad en ska nog ut en liten stund iallafall, bara för att. Dock har vi G-fit imorgon kl 8 på morgonen! Hugha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0