Word to sum the day: Rasta-fan

Hejhejhallå! Ja... Hahah kvällen blev som den blev igår.
 Vi skulle ju på fest hos någon Roberto kände men var inte alls pepp. Har druckigt för mycket de senaste helgerna så det var skönt med en "fridag".

 Vi for som ändå dit en snabbis jag, Mimmie och Johannes.
Men draget var dåligt och vi bestämde oss för att fara till Johannes i väntan på att dra vidare. Och som vanligt så somnade jag så fort jag la mig på sängen, så sov där inatt med.
Så har varit där idag igen, lyssnat en MASSA bra musik och snackat om en massa ting. Frågan är fortfarande dock samma. Eller fråga och fråga, mer av ett påstående, ni vet vad jag menar.

Lyssna på den här, beatet är sweet. Lyssna på svensk reagge. Lite cheezy titel och text men sjukt skön.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0