Word to sum the day: Ludd

Jaa... Det gick som det alltid går men den här gången sov jag inte på en soffa iaf :D Har gjort ett vad med mig själv och Mimmie om att jag inte skulle sova på någons soffa mer. Jag sov faktiskt i en säng ^^ Kvällen igår var typ lugn, sen Allstar sen försvann alla så jag och Johannes gick hem till han för efterfest.

Så idag har jag varit där, och jag är en sådan dålig människa som inte ens kan komma hem i tid när Mimie vill att jag ska. :( Bloggen får ju lida lite grann på helgerna också.

Har inte ätit på hela dagen så har nu ätit två stora tallrikar med kycklingwok, vilket innebär att jag kommer må skitilla om 5 minuter... Tror jag ska äta lite yogurt också ändå ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0