Street fighter / Mortal kombat

Sådär ja. Har man nyätit, nyduschat och sovit hela dagen :P
Sovde som sagt i Robertos soffa inatt. Vi spelade Street fighter och Mortal kombat, och det var sjukt roligt!
Har inte spelat tv-spel och speciellt inte street fighter på flera år. Sjukt välgjord och bra spel de där!

Street fighter
har jag inte spelat på 10 år, men jag är ju lite av en nostalgi-nörd. Har sett filmen bakom spelet också men tyckte inte den var lika bra som spelet.

 Karaktärerna som jag tycker är bäst om är de från första spelet, för de känner jag igen ^^
Så som Chun-Li (Kan dock inte längre tänka på henne utan att tänka på den senare bilden som jag stötte på på internet nån gång :P) Dessutom så har hon fått massiva lårmuskler sen jag spelade spelet. Ser sjukt ut men samtidigt kul att inte tjejerna ska se så himla spinkiga ut :D
 


Annars gilllar jag karaktärerna Blanka (för med han kan man fega och bara sitta i ett hörn och el-a sig så man vinner^^) Hahah, älskar att han har inte bara en orange matta på bröstet utan även mattor på armarna, här snackar vi tät hårväxt!
Vega, även fast han tappar sin klo och sin mask hela tiden. Hahah förresten så trodde jag att det var ögat han tappade när han tappade masken igår! xD
Och Guy, men det är mest för att han är snygg ;)







Sen laddade Robban ner en demo av Mortal kombat. Den filmen däremot tror jag är bra, vad jag minns. Ska se om den, och spelet var sjukt väljgjort! Fanns bara 4 karaktärer i demot men är väl lite kär i Sub zero och Scorpion också, när vi ändå snackar fantasi-män x)

Och är det bara jag som inte kan höra orden "Mortal kombat" utan att tänka dutt dutt dutt du-du-du? :P
Här är mortal kombat-temat med några killar som är mina favoriter på youtube- SMOSH! Roliga pojkar!
Det här är en av deras första videos, innan de blev rutinerade ^^



Annars så hann vi käka pizza, se 3 filmer (!) [skriver ett eget inlägg om dem] och snackade sen tills klockan halv 6!
Totalt omöjligt att sova, försökte men var helt enkelt för pigg, men så bestämde vi oss för att va tyst och då somnade vi på 2 röda.
 Sen tidigt in till stan på morgonen för Robban hade något ärende och jag måste ju hem till min sambo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0