SPAIN, here we come!!

Vaknade nyss upp ur min första dröm om Spanien! :D Svävar på moln och som av en händelse hade jag detta sms när jag vaknade.


Annars så tänker jag vara stark idag. Gå ut och jogga lite tänkte jag. Måste ju börja kolla på ny bikinis dessutom :D Men ska aldrig mer köpa från Åhléns!!!

Dom är otroligt snygga men har köpt två stycken nu för 500:- paret och ingen av dom har hållt hela sommaren ut! SÄMST! HM är fan bättre!

Jag blir så otroligt glad när ni kommenterar men det är ytterst sällan ni gör det. Skriv att det jag skriver om är skotdåligt, eller vad som helst, jag vet ju att ni finns därute, har ni inga åsikter?

Nu ska jag frukta, sen kuta, sen kolla bikinis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0