Silvershampoo? NO MORE

Var så jävla arg i lördags, just innan jag for på förfest!
Jag duschade och såg silvershampoot stå på hyllan. Har använt det massvis med gånger och tänkte, lite ljusare hår är ju inte helt fel.

Så satte det i håret och sen snabbrakade jag benen. Hade redan rakat benen dagen före så det tog inte allt för lång tid, men ändå hände det otänkbara!

Har använt silvershampoo massvis av gånger, är man blond så är man, och när man använt det typ 4 gånger i rad så börjar håret bli lite vitare
[För er som inte vet är silvershampoo till för att ta bort det gula nyanserna som lätt uppstår när man blonderar håret.]

Och när jag kommer ut ur duschen, så är mitt hår VITT! VIT/GRÅTT MED GULA SLINGOR! Inte ens hela håret är vitt utan har slingor med min vanliga hårfärg!
Ser förjävligt ut!! Och så ska man på fest så vad fan ska man göra? Var nära att raka av mig håret...

Så mitt hår är fortfarande i nyansen "Vill du komma på min 85-årsdag och äta småkakor till kaffet".
Silvershampoo är säkert bra för folk med mörkare hår som lätt får den där "fula" gula men aldrig mer för mig!



 
När jag hade nyslingat mig, alltså min vanliga hårfärg. [Jag vet att det är risigt, har nyduschat]


 
Ja det är med blixt, men mitt hår är den där färgen! Och ändå ser man inte på den här bilden att det bara är vitt framtill, och i slingor.


Kommentarer
Postat av: Mimmie

partygrandma!

2011-03-08 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0