Mot Lappland!

Skulle ju bli en chill/se film kväll igår, men påväg till Karamelltåget för att möta upp de andra, Slagsmälsklubben i hörlurarna så insåg jag; Vem försöker jag lura? Ikväll vill jag grusa kroppen med alkohol.

Så mötte upp folket för att genast bli hemskjutsad igen för att hämta mera cider. Sedan blev det förfest hos FredrikElin. Pojkarna satt mest och kollade youtubeklipp och de visade mig en kanal som jag aldrig sett som är helt jävla awesome! Skrattade så jag låg på marken och de klådde nästan mitt favoritklipp!
Ska länka dom senare någon gång.

Sen ringde Nicke och sa att om jag mötte upp honom på Olles så skulle han följa med mig till Lycksele. :D
Eftersom Jenny skulle ha hemmakväll med familjen ikväll och Marie inte ska med. Vilket innebar att jag skulle fara själv till Jindras fest, längtar tills att träffa henne igen! Men skitkul att jag får någon homie med mig :D

Sitter alltså just nu på bussen med Mimmie. Nicke skulle åka bil med några andra. Och den här marknaden är den sista marknaden för mig, allt hänger på denna. Eftersom 100procent av mina marknader 2 ggr/år sen jag var 15 har gått åt helvette, så ger jag upp om den här marknaden blir en i mängden. Solhälsningar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0